Dag 4 - Op naar Phoenix

26 augustus 2014 - Payson, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag zijn we om 06:45 opgehaald door de taxi, die ons naar airport Newark heeft gebracht. Na 4,5 uur gevlogen te hebben zijn we aangekomen in Phoenix en hebben daar onze mooie campers opgehaald. Na een paar uurtjes gereden te hebben zijn we naar "Payson" groundcamping gereden en hebben daar een nachtje geslapen.

Alle amerikanen zijn hier erg vriendelijk, ze maken allemaal een babbeltje met je. De bewakers van de natuurcamping vinden het speelgoed van Myron & Boris erg indrukwekkend, namelijk een 'Bio light'. Een mini kachel die via vuur, stroom verwekt en je je smartphone kan opladen via een usb-poort. Dat hadden we nog nooit gezien haha. Het waren ook ouderen mensen zeker boven de 65+, erg leuke mensen.

In de nacht hoor je allemaal dierengeluiden van wildvarkens, wolven en coyotes, best gek! De natuur is hier supermooi en erg indrukwekkend.. het is niet te omschrijven in woorden.

De supermarkten o.a 'Walmarkt' zijn echt supergroot en je kan de gekste producten vinden zoals van Lays 'cappuccino chips' haha. Hoe verzin je het? In de walmarkt liep ook een man met een magnum .44 in zijn broekzak haha. Het was bedoeld voor dieren, maar toch ziet dat er best creepy uit.