Dag 20 - Santa Cruz

11 september 2014 - Watsonville, California, Verenigde Staten

Vanochtend hebben de jongens eerst gevist voordat we gingen rijden. Ze zijn aangehouden door de politie omdat ze geen visvergunning hadden! Uiteindelijk kregen ze gelukkig maar een waarschuwing.

We hebben besloten vandaag niet ver te rijden en hebben dus 2 uurtjes gereden. We hebben lekker middag gegeten in een restaurant langs highway 1. Ik had een groente kom, en de rest hamburgers of tacos, was goed te eten.

Toen we Santa Cruz inreden zijn we eerst de hele pier afgelopen, helaas was het attractiepark dicht, die is alleen in de zomer open. Na de pier zijn we nog de kust opgegaan en hebben myron en Kevin in het ijskoude water gezwommen en zijn ze in de golven gesprongen. Hiernaar hebben we een campground opgezocht en hebben midget golf gespeeld. Kevin heeft gewonnen, ik ben 2e geworden en ernaar hebben harry, Boris, myron en lia gewonnen. Hiernaar hebben we weer hamburgers gegeten als avondeten! Lekker Amerikaans eten!

PS: de rest van de foto's vanaf oakdale volgt!

1. Dirk:
    12 september 2014
    Geniet nog maar lekker Jessica , de helft van de vakantie zit er alweer op zeker? ... tijd gaat hard.
    Nou veel plezier nog en de groetjes aan iedereen.

Groetjes ... je vader ^_^
  2. Jessica michel:
    12 september 2014
    @Dirk, dat ga ik zeker doen! Ja het gaat helaas hard de tijd, we hebben nog een goede week.

De groetjes terug!