Dag 8 - In de Bryse Canyon

30 augustus 2014 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

omdat we gister al best veel gereden hadden, hoefden we vandaag nog maar iets van 60 Mike te rijden. We gingen de Bryse Canyon in en die vondst ik eigenlijk toch wel mooier dan de Grand Canyon. De Bryse Canyon is ontstaan door water en wind en de Grand Canyon door de rivier die er miljoenen jaren stroomde. Grappig he? We hebben een route gepakt van 1.3 mile naar beneden en omhoog. Naar beneden ging wel makkelijk, maar omhoog vond ik echt het zwaar. Beneden in de Bryse Canyon zagen we souper leuke chipmunks waar ik weer eens 100 foto's van heb, maar daar zagen we ook een ratelslang! Die heb ik ook op de foto! Dat chipmunkje die er zat ging richting de slang.. Ik dacht van oh nee.. die is zo weg. Maar wat denk je? Dat kleine beestje zat volgens mij de slang uit te dagen! Ik heb er ook een filmpje van die zal ik ook uploaden.

Verder was het beneden echt mooi, je zag ook een grote boomstam war iedereen stenen op elkaar stapelde, de betekenis ervan snap ik nog steeds niet?,het zag er wel grappig uit dus daar heb ik ook een foto van. Eenmaal boven aangekomen hebben we geluncht in een restaurant. Wat was dat lekker zeg! Een echte sandwich met bacon, kipfilet, kaas, sla, tomaten, honing mosterd saus hmmmm. Hiernaar zijn we met de rv naar nog paar uitzichtpunten gereden. Bij een uitzichtspunt was er geen plek meer dus hebben we de campers naast de weg gezet. Halverwege stopte de toerbus naast ons en zei als we de campers niet weghalen dat deze worden weggesleept. Toen zijn we toch maar naar een ander uitzichtspunt gereden, het zal je toch maar gebeuren en dat je terugloopt en je campers weg zijn haha.

Toen we alle mooie uitzichtspunten hebben bezichtigd hebben we een camping opgezocht. Hier konden we eindelijk weer een kampvuurtje maken. Het wifi was niet echt goed daarom zijn de foto's en verhalen wat later online.

Dit was het weer voor vandaag! Morgen gaan we richting las Vegas!!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dirk: