Dag 7 - Op naar de Bryse Canyon

29 augustus 2014 - Glendale, Utah, Verenigde Staten

Vandaag gaan we rijden richting de Bryse Canyon, dit was hemelsbreed 184 kilometer, maar helaas moesten we helemaal om de Grand Canyon heen rijden, daar waren we zo een beetje de hele dag mee bezig. Vandaag heb ik ook weer gereden met de rv en het gaat steeds beter! Toch wel stoer vind ik dat dat ik er ook in kan rijden :). Aan het einde van de dag hebben we een camping opgezocht in Glendale, dichtbij de Bryse Canyon zodat we morgen niet zoveel meer hoeven te rijden.

Toen we een rondje liepen om de camping, zagen we in de rivier allemaal auto's liggen. We dachten dat dit kwam door een overstoming. Kevin heeft dit nagevraagd aan de eigenaar en nu blijkt dat de vader van de eigenaar deze auto's uit de jaren 60 heeft neergezet zodat het land niet overspoeld. Om het te vervangen voor hout kost teveel geld, dus voorlopig blijven deze liggen. Blijkbaar zit er ook een automerk genoemd 'exell' tussen, een automerk wat al ruim 50 jaar niet meer bestaat, alleen de koplamp zou nu 125 dollar waard zijn, best grappig.