Dag 9 - Naar Las Vegas!!

31 augustus 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag moesten we nog 80 mile rijden naar las Vegas. Het is daar erg warm, het is gewoon alsof je een klap in je gezicht krijgt als je uitstapt van de camper. We hebben een camping opgezocht.. nou wat een camping alleen maar asvalt en super duur. Tjha alleen maar omdat je in Las Vegas bent, maar we vermaken ons wel. We blijven 3 nachten in Vegas. In de middag zijn we door de strip / winkelstraat gelopen en hebben een paar winkels bekeken. Toen het donker werd kon ik mijn ogen niet meer afhouden van al de led lampjes. Overal echt super indrukwekkend. We hebben bij een burgertent wat gegeten als avondeten en hiernaar een bar opgezocht. Echt overal maar dan ook overal moet ik mijn ID laten zien of ik wel 21 ben, op gegeven moment word ik dat wel zat hoor. Uiteraard snap ik het wel, het is America en ze zijn daar superstreng.

Wat later in de avond gingen we splitsen en ben ik met de jongens meegegaan naar de bar. Echt supergrappige mensen zijn daar, iedereen maakt met je een babbeltje en is super aardig. Deze avond had ik voor het eerst een shot gedronken genoemd 'firebal' nou dat was het eerste en laatste drankje wat ik gedronken heb, ik voelde het 10 minuten ernaar nog steeds branden haha. Maar het was weer een supergezellige dag/avond!

1. Chantal:
    2 september 2014
    Hahaha ja fireball is mega sterk haha geen kater nu toch?
  2. -ina:
    2 september 2014
    Jullie doen en zien daar echt superveel. Wow! Kijk elke dag uit naar je verhalen. Geen foto's van Las Vegas?
  3. Jessica michel:
    2 september 2014
    @ Chantal haha nee dit keer geen kater ;)
    @ Ina leuk om te lezen dat je naar mijn verhalen uitkijkt! Helaas lopen de foto's wat achter omdat wifi ontzettend traag is en mijn foto's supergroot zijn.