Dag 2 - New York

24 augustus 2014 - New York City, Verenigde Staten

Vannochtend hebben we Ground zero bezichtigd, waar de 2 twin toren stonden. Best bizar, waar de torens stonden zijn nu 2 grote vijvers gemaakt waar alle namen van de overledenen en brandweerleden instaan. Het is super raar om daar te staan en te beseffen wat op die plek 13 jaar geleden is gebeurd..

Na de ground zero hebben we van ver af het Vrijheidsbeeld bezichtigd, het was erg druk, en je word om de 3 meter gevraagd of je per boot ernaartoe wil of een bus of fiets toer wil maken, daar word je best gek van.

Hiernaar hebben we chinatown en little Italy bezocht, best raar het lijkt gewoon alsof je midden in China bent. Overal chinesen, chinese gebouwen etc. Best grappig om te zien. In de bijlages zijn een paar foto's toegevoegd.

Alsvolgd hebben we een rondje gereden met een bus tour waar we de stad nog verder hebben bekeken.

Verder hebben we nog een museum bezocht over indianen, de oude stam van America, en een biertje gedaan op het dak van een pub.

Dit was in een korte verhaallijn de omschrijving van de dag van vandaag. Zomenteen nog even avondeten en winkelen en dan is het weer bed tijd, het is hier nu namelijk half 7 in de avond, het is nog steeds een beetje wennen, de tijd.

Toch is het echt bijzonder om de stad New york te zien, je kijkt gewoon echt je ogen uit!

1. -ina:
    25 augustus 2014
    Wat heb je al veel gezien. Bijzonder inderdaad en erg leuk om te lezen.
  2. Chantal:
    26 augustus 2014
    Super veel al gezien hoor meid!