Dag 17 - Geen watervallen

8 september 2014 - Oakdale, California, Verenigde Staten

Vandaag stonden we op en het begon te druppelen. Na het ontbijt reden we richting een andere camping maar op gegeven moment begon het steeds harder te regenen. We zagen ook dat alle andere watervallen uitgedroogd waren, dus we reden richting San Francisco. Die dag heb ik ook weer gereden maar op gegeven moment werden de stroken erg smal dus heb ik gewisseld met boris. Het verkeer rijd ook net weer anders dan in Nederland, is dan toch even wennen.

Na een hele dag rijden en tussenstops zijn we op gegeven moment bij een super mooie camping beland met een helderblauw meertje! En wat denk je?? Sinds gister mag je er niet meer in zwemmen wegen drinkwatervoorziening! Dat is nou even balen! Het leek wel een soort straf, nergens volle rivieren of watervallen te bekennen, en dan kom je bij een super mooi meertje en mag je er niet eens in zwemmen ook!

Myron heeft op de camping zijn 2e huisdier gevonden, namelijk een kat haha. (Zie foto ) Die avond heb ik nog op de ouderwetse Amerikaanse manier popcorn gemaakt. Zo een aluminium pan die je ook in scary movie ziet. Eerst dacht ik dat de popcorn op het fornuis gingen verbranden met pan en al, zo rook het althans, maar dat hoorde en alles ging goed haha! We hebben zelfgemaakte pasta met kip als avondeten gegeten en ernaar een kampvuurtje opgestoken.

Morgen gaan we in een x doorrijden naar San Francisco.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Stephanie:
    11 september 2014
    Leeuk!! Ben benieuwd nasr dd foto's^^
  2. Jessica michel:
    11 september 2014
    De foto's doen een poging om te uploaden haha, het is echt een drama on ze te uploaden met zulke zwakke wifi routers. Maar jij krijgt nog wel alle foto's te zien als je wilt :)