Dag 13 - Andere kant van het sequoia park

4 september 2014 - North Fork, California, California, Verenigde Staten

Vandaag gingen we binnendoor rijden de laatste 2uur richting sequoia park.. Nou het waren ten eerste veel meer dan 2 uur, want de binnenweg was denk ik nie geschikt voor campers. Het was weer typisch een Oostveen-route haha! De campers pasten amper tussen de lijnen en het was smal! Want ik reed het eerste stuk en moest gewoon echt goed opletten haha. Het had ook wel weer iets spannends. Op gegeven moment hebben we maar geruild met rijden, je krijgt gewoon een kramp in je voet van al dat remmen, wel leuk rijden!

Na lang gereden te hebben en we dachten er eindelijk te zijn.. zei de mevrouw bij het nationaal park dat onze campers te lang en te groot waren om naar het park te rijden... Wij zijn naar visitior point gegaan en daar legde de mevrouw uit dat we helemaal naar de andere kant van het park moeten rijden, en dus moeten omrijden. Nou dat gaan we mooi morgen doen, eerst even een kampeer plaats opzoeken.

Nu hebben we een leuke gezellig kampeer plek, met een zwemgelegenheid midden in de natuur, het lijkt wel een kleine oase, super schattig! Myron en ik hebben pannenkoeken gebakken, die waren wel lekker! In de avond hebben we een kampvuurtje gemaakt en zijn gaan slapen.

Morgen gaan we naar de goede kant van het sequoia park rijden haha!

PS: vandaag zijn er haast geen foto's gemaakt, wel zijn alle andere foto's geüpload! Het duurde even maar had alleen vanavond voor het eerst weer een hele goede wifi verbinding!

1. -ina:
    5 september 2014
    Ik word toch een beetje jaloers wanneer ik dit allemaal lees. Maar blijf vooral genieten en enthousiaste verhalen schrijven.