Dag 12 - Death valley & sequoia park

3 september 2014 - Sequoia National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we richting sequoia park gereden. Het was best een eind rijden, dus eigenlijk hebben we niks bijzonders meer gedaan. We zijn heel vroeg weg gegaan want we gingen door death Valley rijden. Daar ben je ook niet verzekerd.

Halverwege zagen we een sportauto die in de berm / stenen was gereden. Zijn hele voorkant was total los. Hij had geluk dat er op dat tijdstip veel mensen door death valley reden, dus die hebben geholpen.

Er waren moeilijk kampeer plekken te vinden, dus toen we er een vonden, hebben we die genomen. Echter zag het er wel erg verlaten uit (zie foto's). Hele vieze toiletten, geen douches, geen stroom en ook geen fatsoenlijke waterleiding. Eigenlijk hadden we dus hele maal niks alleen een bbq. Dus hebben we lekker gebbqd. Opzich had het wel iets, zo af gelegen. Er was ook nog een mini meertje, daar hebben de jongens een poging gedaan om te vissen.

In de avond koelde het best snek af en begin het hard te waaien, er was ook verderop een Duitser die voor het eerst ging kamperen. Zijn tent waaide de hele tijd weg en wij maar lachen, zo een grappig gezicht haha!

Morgen gaan we weer verder richting sequoia park rijden.